HTML

So many beautiful things....

A hangulatom diktál minden sort. Egyszer divat, aztán egy kis művészet, de jöhet minden, amiből árad valami megkapó életérzés. Kell valami, ami én vagyok, amit én alkotok.

Friss topikok

  • Glam Girl: Hát igen...szerintem hihetetlenül olcsón lehet hihetetlenül jó dolgokat találni! Örülök, hogy egye... (2011.02.10. 20:00) Turi-muri
  • Glam Girl: Szívből örülök, hogy így érzel! Ezek után még inkább úgy érzem, hogy van értelme a szösszeneteimne... (2011.01.03. 18:27) Legyél szebb, mint valaha!
  • kismagyarfocilaz: @Glam Girl: Köszönöm. És a választ is. :) (2010.12.14. 12:57) Senkiháziak
  • Glam Girl: Myta, ha komolyan gondolod a válaszod, akár rendelhetsz is magadnak egy ilyen sapit! Csak kattints... (2010.11.21. 14:38) Tedd vagy ne tedd?
  • prostatikus vogon jeltz (törölt): Ja csakhogy a filmnek annyi köze van a valósághoz mint a Piroska és Farkas mesének. Amúgy ez a leg... (2010.06.07. 08:49) Nőknek való filmek és a valóság

Linkblog

Vízió és valóság

Glam Girl 2012.03.26. 11:44

Ma reggel, munkába való készülődés közben, volt egy vízióm. Elképzeltem, hogy van egy óriási gardróbszobám, hófehér gardróbbal, melyekben pillecukorszínű szaténból készült vállfákon függenek a ruhák. A polcokon ott sorakozik több száz darab cipellő és táska: Gucci, Manolo Blahnik, Louis Vuitton... A kecses ékszertartókon gyöngyökből és brilliánsokból készült ékszerek lógnak.

Persze, ez is csak egy átlagos hétfő reggel volt, és gardróbszoba helyett csak a kis szerény kétajtós szekrénykém várt. De mikor megláttam legújabb szerzeményeimet, a csipkehatású kardigánt és a fűzős college-stílusú cipellőmet, egyből jobb kedvre derültem. Eszembe jutott az örök igazság, hogy a stílus nem pénz kérdése. Magamra öltöttem tehát a csini szerelésemet, majd kedvenc csészémből megittam a kávémat, melyet kivételesen egy csipet fahéjjal is megízesítettem, fittyet hányva a megszokott hétfő reggeli letragiára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csipkehatású holmik mostanában nagy kedvenceim. Éppen ezért, ma reggel avattam fel a legújabb kardigánomat, mely olyan, mintha csipkéből lenne, mégsem az:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha most, valahol Hollywoodban élnék, akkor egy kicsit drágább holmira esne a választásom: egy csipkével díszített díszített Valentino táskára:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha pedig extrém megjelenésre vágynék, a következő Valentino cipőt választanám:

valentino-lace-court-shoes

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsit olyan, mintha egy gonosz, de gyönyörű boszinak tervezték volna, aki épp egy varázslat után gomolygó fekete füstből és gőzből emelkedne ki.

De maradjunk a Föld nevű bolygón. Ha rajtam múlna, és nem a pénztárcámon, akkor a következő, egyedi készítésű The Shoe Snob cipőt választanám:

Kate Collection at The Shoe Snob 003 style.pk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel azonban biciklivel járok dolgozni, és be kell vallanom, a pénztárcám sem engedi meg a méregdrága topánkákat, a következő cipellőt húztam fel ma reggel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Be kell vallanom, hogy szeretek álmodozni, és gyakran elrugaszkodom a valóságtól. De tehetünk érte, hogy a valóság is szép legyen. Döntéseink csakis rajtunk múlnak, és épp úgy, mint a reggel kiválasztott ruha és cipő, meghatározzák, hogy hogyan érezzük magunkat. Ha jól döntünk, és csinosan indulunk el otthonról, nagyobb eséllyel lesz kellemes napunk, magabiztosabbak és vidámabbak leszünk, többet mosolygunk.

Ez az igazság azonban túlmutat azon, hogy mit viselünk. A hozzáállásunk, az optimizmusunk, a szépbe és jóba vetett megingathatatlan hitünk az egész életünket pozitívan befolyásolja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydelirium.blog.hu/api/trackback/id/tr314340186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása