HTML

So many beautiful things....

A hangulatom diktál minden sort. Egyszer divat, aztán egy kis művészet, de jöhet minden, amiből árad valami megkapó életérzés. Kell valami, ami én vagyok, amit én alkotok.

Friss topikok

  • Glam Girl: Hát igen...szerintem hihetetlenül olcsón lehet hihetetlenül jó dolgokat találni! Örülök, hogy egye... (2011.02.10. 20:00) Turi-muri
  • Glam Girl: Szívből örülök, hogy így érzel! Ezek után még inkább úgy érzem, hogy van értelme a szösszeneteimne... (2011.01.03. 18:27) Legyél szebb, mint valaha!
  • kismagyarfocilaz: @Glam Girl: Köszönöm. És a választ is. :) (2010.12.14. 12:57) Senkiháziak
  • Glam Girl: Myta, ha komolyan gondolod a válaszod, akár rendelhetsz is magadnak egy ilyen sapit! Csak kattints... (2010.11.21. 14:38) Tedd vagy ne tedd?
  • prostatikus vogon jeltz (törölt): Ja csakhogy a filmnek annyi köze van a valósághoz mint a Piroska és Farkas mesének. Amúgy ez a leg... (2010.06.07. 08:49) Nőknek való filmek és a valóság

Linkblog

Jeggings-láz

Glam Girl 2012.05.04. 08:44

   Nem jellemző rám, hogy amint divat lesz valami, azonnal rákattannék. Inkább kivárom, hogy vajon mi lesz belőle, mennyire kell komolyan venni egy trendi ruhadarab megjelenését. Ha már túlél néhány szezont, és kikristályosodik előttem, hogy nekem való-e, akkor mindenképp beszerzem. Így voltam a jeggingsel is.

  Mostmár viszont tudom, hogy egy tuti ruhadarabról van szó, annak ellenére, hogy nem áll jól mindenkinek, és óvatosan vele, ha van egy kis súlyfelesleg! Én az átlagos testalkatúak táborát erősítem, sokan inkább vékonynak tartanak, bár én is szívesen lefaragnék egy-két centit innen-onnan. Épp ilyenkor jön jól egy sötét jeggings, mely magas sarkúval bomba alakot varázsol még egy alacsonyabb, átlagos alkatú lánynak is.

                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A lehetőségek szinte végtelenek, ami jöhet farmerban, megtalálható jeggingsben is: sima egyszínű, vagy koptatott, szürke, világos és sötétkék, vagy slankító fekete.

Mivel viseld? A legjobban a laza felsők és kardigánok illenek hozzá, de egy feliratos, mintás toppal is vagány. Kerülendő azonban a rövid, szűk top, mert közönséges hatást kelt. Fűzős, lapos talpú cipővel vagy tornacipővel is hordhatják a vékonyabbak, de magas sarkúval bárki felveheti, akin nincs feltűnő súlyfelesleg.

Sokan persze biztos morognak, hogy bezzeg, ez is a vékonyaknak kedvez, de kellő önkritikával bárki kikísérletezheti, hogy neki melyik jeggings áll jól. Ki tudja, egy fekete naci laza felsővel még egy Adele-alkatú lányon is jól mutathat.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mydelirium.blog.hu/api/trackback/id/tr934487818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása